Image default
Gaming News

System Shock: Μπαίνει στο συρτάρι μέχρι νεωτέρας το remake

“Χρειαζόμαστε ένα διάλειμμα”


Σίγουρα αποτελεί παιχνίδι-σταθμό στην ιστορία των video games. Την εποχή που κυκλοφόρησε, το System Shock (1994), ήταν καινοτόμο σε πολλούς τομείς και δικαίως αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για αρκετούς μετέπειτα τίτλους. Ένα remake, με τα σημερινά δεδομένα της τεχνολογίας, μπορούσε να πραγματοποιηθεί. Έτσι και έγινε. Το 2016, η Nightdive Studios ζητά τη βοήθεια του κόσμου μέσα από το Kickstarter. Στόχος τα $900,000, τελικό ποσό, $1.36 εκατομμύρια. Όμως τι συνέβη και πάρθηκε η απόφαση να μπει σε hiatus το project;

Τα πράγματα φαίνεται πως πήγαιναν καλά. Είχαμε και τα πρώτα δείγματα του εγχειρήματος. Παρόλαυτα, ο CEO της Nightdive Studios, Stephen Kick, ανακοίνωσε πως το project μπαίνει τελικά στο πάγο. Δηλώνει συγκεκριμένα, “Το όραμα μας άρχισε να αλλάζει μορφή. Ξεκινήσαμε με τη προοπτική ενος remaster και το επίπεδο άρχιζε να ανεβαίνει. Είχαμε ένα εντελώς καινούριο παίχνιδι. Αλλάξαμε μηχανή γραφικών, από την Unity στην Unreal. Ωστόσο δεν μετανιώνουμε γι αυτή την απόφαση.”

Συνεχίζοντας λέει, “Με αυτή την αλλαγή, θέλαμε να κάνουμε περισσότερα. Όμως καθώς το project μεγάλωνε και η ομάδα μας άλλαζε, χάσαμε τον αρχικό μας σκόπο σχετικά με το τι κάναμε και όσον αφορά το budget. Το οποίο μεγάλωνε επίσης και βρισκόμασταν σε συνεχής συζητήσεις με εκδότες. Η θέληση μας να κάνουμε περισσότερα, μας έκανε να ξεφύγουμε από το αρχικό concept που έκανε σπουδαίο το System Shock.”

System Shock

Με λίγα λόγια, οι μεγάλες φιλοδοξίες άδεισαν τα ταμεία της Nightdive Studios. Ο διευθυντής ανάπτυξης επιχειρήσεων, Larry Kuperman, δήλωσε πως προσπάθησε να έρθει σε επαφή με εκδότριες εταιρίες για να εξασφαλίσει περισσότερα χρήματα. Όμως οι προσδοκίες της Nightdive δεν βρήκαν ανταπόκριση στην αγορά. “Νέες ιδέες προστέθηκαν στο project, με αποτέλεσμα το όραμα μας να επεκταθεί”, ανέφερε ο Kuperman.

System Shock

Η παύση αυτή δυστυχώς κόστισε τη δουλεία σε 15 εργαζομένους, όμως δεν υπήρχαν ανάλογες περικοπές στο δυναμικό της Nightdive που εργάζεται full-time. Stephen Kick και Larry Kuperman διαβεβαίωσαν πως το remake του System Shock δεν ακυρώνεται. “Χρειαζόμαστε ένα διάλειμμα. Σε καμία περίπτωση δεν ακυρώνουμε το project. Θα επιστρέψουμε πιο δυνατοί. Το remake θα ολοκληρωθεί”. Τέλος, εφόσον το δεν υπάρχει ακύρωση, δεν θα υπάρχει και επιστροφή χρημάτων στους backers.

System Shock

Related posts

Ερχεται το Deadpool 2

Νέο Need for Speed από την EA σε συνεργασία με την Nexon

E3 2016 – Όσα είδαμε από την Sony

Άκης Μαύρος

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Login

Do not have an account ? Register here
X

Register